Buss-morgon

Hej och godmorgon?
Jag har dock varit uppe sedan klockan 8.00, mamma väckte mig för att se om mitt huvud kändes bättre och det gjorde de! Jag hoppade in i duschen och fixade mig och åkte till skolan. Var 100 på att vi började 10 över 10 me tjii fick jag då vi tydligen började tio i 1!

Fick sätta mig på bussen och åka hem igen. Nu är jag hemma, pappa och jag kanske ska åka någonstanns och äta sen får jag skjuts till skolan :) Vi får hoppas att de blir så ..

Efter skolan måste jag fixa med mitt studiebidrag som tydligen ska komma till mig nu ist för mamma, jobbigt! Ska även leta efter en svart midjekjol i mjukistyg, någon som har något förslag?

Ikväll blir det antingen träning (om jag får) eller bio med Hannipanni. Det visar sig :)

Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0