anna ska på hockey

Hejsan hoppsan falleralle raaa :D
Rätt chillprill dag idag, gympa-lektion fast läraren inte va där så vi körde tennis och badminton. Funkar ju alltid! haha Hade lång tid på mig att duscha efter, sjukt skönt :) träffade axi och käkade mat, idag var det gott. Lite konstig blandning dock ...

Jaja, på lunchen gick vi till willys och köpte tuggemin efter som de va tzatsiki .. höhö. Simon och Axa tippade även på lite matcher! får väl hoppas att de går bra för dom och de inte blir av med sin 20a ...
Jaa sen då, jaa då var det dags för mattelektion, jippie! Ja faktiskt, det är kul :D

När jag kom hem kikade jag klart på the last king of scotland, den var inte i närheten av så hemsk som pianisten el hotell rwanda! Blev nästan lite besviken, men den va ändå bra faktiskt!

jaa men idag vet ni ska jag se på hockey! Jajamensan, otippat men de ska jag. Min livs tredje match :) haha..

Ha en bra kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0