Mycket going on!

Min blogg är lite tråkig just nu, jag ber om ursäkt! Men just nu händer det jävligt mycket! Men efter imorgon kommer det lugna ner sig rejält! kanske tilloch med kan bli en dagens outfit! Höhö

Fick iallafall tillbaka matten idag, fick 18 och 13 var G så de kändes ju bra ändå! Det är ju trots allt Matte D! haha :) Fick godkänt på kursen och det kändes rättvist!

Imorgon händer en hel del. I skolan har vi fysikprov, jag måste ringa posten på morgonen, ska ha gympa pass med laget och med p96 seeeeeeeeeeen får jag relaxa! Skolan på fredag är lugn, endast två lektioner! :)

Nej nu ska jag ladda ner one tree hill och kika på de som paus i pluggandet!

Puss
p.s se oth de är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0