Hotel rwanda

Hejsan!
Idag var det första dagen back in school. Ganska najs ändå, eller vad säger du axa? HÖHÖ.. you know what I menar :) Hm ja, annars då? har gymmat idag på rasten tyckte jag va bra av mig eller vad säger ni?

Just nu ligger jag och tittar på hotel Rwanda. Den handlar om inbördes kriget i rwanda, mellan tutsier och hutus. Det är helt sjukt, men samtidigt kan man inte sluta titta. Ah jag vet inte ens vad jag ska säga, finns så himla mycket att säga men just nu vet jag inte vad. Se filmen och om ni inte blir berörda måste ni vara totalt känslokalla!


Ahhh jag kan inte skriva mer nu, måste titta!

vi hörs´

Kommentarer
Postat av: axa

anna, du vet att jag skäms.. årets kanske mestr pinsamma skoldag`?!

2008-11-04 @ 16:43:12
URL: http://alexandramargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0