ONE TREE HILL is life

Ahh det här har varit en "tuff" dag.. Skolan, (sanna skämms, vart har du tagit vägen?!) sen var jag faktiskt och tränade! Första gången på länge, lika tråkigt som vanligt! HAHA .. När jag kom hem satte jag mig och kollade på det absolut sista avsnittet av Andra Avenyn för den här sesången .. Tokbölade på slutet, eftersom det var sorgligt! Efter AA satte jag på One Tree Hill, vilket inte gjorde att tårkanalerna hölls torra länge .. Usch varför ska det alltid vara så sorgligt ? :( Såg avsnitt 17 och 18 sesång 5. 18 var galet bra! Det var iofs 17 också, och alla andra :D haha One Tree Hill is life!

Jag borde ju igentligen inte sitta här .. vid datorn alltså, jag borde plugga till biologi provet som äger rum på fredag MEN jag har ju precis pluggat en massa inför fysikprovet och när de äntligen är klart måste man plugga biologi, känns ju förjävligt :( Därför fick det bli paus idag och plugg imorgon!

Ska kila ner och hämta lite te nu, tjing <3

P.S jag har iskall träningsverk i låren från lasergame D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0