Min helg !

Håhåjaja. Då sitter man här igen då :) Har inte suttit mycket denna helg, men det har nog med att det har varit mycket att göra. Farmor, Inger, Uffe och Frida har bott här hela helgen efter som Lina skulle konfirmera sig.

Så på Lördag var jag farmor frida och inger på stan och shoppade lite som jag skrev tidigare, jag köpte en blå jacka och en vit kofta. Sen åkte vi hem och fixade oss för att vara vid kyrkan klockan 16.00 !
image997 - 99 kr från new yorker! (rea)

Ja och för er som är intreserade av att de hur jag såg ut så vart det såhär;
image998 :) hade kanske inte lika bruna ben, för bilden är från någon vecka efter thai. Men men :) Fick många komentarer om att det var fint iaf :)
image999
Lina och Linda på deras konfa

Nu idag har jag legat ute och solat nästan hela dagen, fick sms av elin som undrade om jag skulle hänga med till danelid (fotbollsplan) och kolla på danmarks damlag. Så det gjorde jag, Jag Elin och Lina gick ner. Skönt med en promenad.. Danmark förlorade tyvärr med 4-1 orättvist tycker jag!

Ikväll blir det tvn som gäller :
18.00 One tree hill
19.00 Top model
20.00 Andra Avenyn
21.00 sanningens ögonblick  (kom på när axa påminnde mig! TACK)

Najs :)
Tänkte pysa och förbereda mig inför kvällen! haha :D ! Men vi hörs!


Anna

Kommentarer
Postat av: axeta

men anna din dumbom! kl21.00 är det ju sanningens ögonblick ;)

2008-05-11 @ 19:56:22
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0