Min farmor är söt!

Tjenixen :D ! Hur mår ni? Jag mår bra idag, är lite trött som vanligt på torsdagar.. Lång dag idag (8.30-15.55) på den tiden hinner vi med att ha 6 lektioner därbland gympa. Rätt bra jobbat tycker jag! Gympan var tråkig idag för de spelade fotboll och jag kunde inte vara med .. Beige.  :) På svenskan idag hade vi redovisning om Jane Austen, den gick faktiskt bättre än jag trodde :D Så det var kul!

Engelska lektion blev slaaaaapp, hela klassen satt och kollade på human tetris och sebastian från talang osv :D Mysigt? haha jovars! Cyklade ju föresten till skolan idag, igen .. Har blivit hurtig den hära!

När jag kom hem bjussade farmor på böllar och mjulk :D (bullar och mjölk) Gott värre! är fortfarande mätt ..

Men det roligaste för dagen måste ju vara att farmor skulle baka, så hittar hon inte vispen så hon kan göra degen. Så hon ringer till mammas jobb, och mamma är på konferans så hon får prata med växeln i kiruna. Där är de lite strikta och jobbaktiga eller vad man ska säga. Så får hon förklara att hon är mammas svärmor och hon inte kan hitta vispen. Så mamma får ett mail på datorn där det står; Ring svärmor hon kan inte hitta vispen! ;b

Det blir värre.. Farmor hittar då vispen innan mamma hinner ringa upp och får för sig att hon ska ringa tillbaka och säga att hon har hittat den. Den här gången svarar växeln i Uppsala och farmor utbrister; Japp, nu har jag hittat vispen och hon i växeln fattar ingenting så hon får dra hela storyn igen. På mammas dator ploppar det upp ännu ett medelande : Svärmor har nu hittat vispen..

Hahahahaha sööööt att hon ringer :D Jag och mamma fick oss ett gott skratt iaf!

Nu ska jag gå och titta på white chicks, köpte den idag :) den är bra! Berättar mer sen :)

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0