Lasergame!

Japp, ikväll har vi varit ute med laget, först spelade vi lasergame sen gick vi vidare till java och åt :)

Jag och mamma hämtade upp Ingrid vid 10 över 19, åkte vidare till lasergame.. Hoockade upp med Johanna och Sofie som hängde utanför. Tove messade att vi skulle komma in, och väl inne var både Tove och Johanna där. Efter ytterligare sekunder kom resten av laget. 20 över var alla samlade, japp punktliga är vi ju då som sagt!

Runt halv började vi, delade in oss i lag, fick spelreglerna förklarade och satte på oss västarna! Första omgången bar mitt lag de gröna västarna och hade nedevåningen (Jag, Ingrid, Johanna P, Johanna F, Sofie, Tove) Det röda laget hade övervåningen (Therese, Linnea, Sara, Karin, Frida, Lina) . Det gick bra för mitt lag första ronden, iofs så var alla råskraja och skrek hela tiden! haha .. Tjejer ;b. Jag kan ju dock inte säga att jag inte skrek. Tävlingsmänniska som man är är jag råpeppad för att vinna, sprang runt som en galning, sköt på allt som rörde sig. Ibland råkade jag även dirigera vad andra skulle göra (omedvetet) SPRING DÄÄÄR! TÄCK DÄR! SKJUT DÅ! Osv .. Verkligen inget illa menat, men när tävlingsanna kommer fram blir det lätt så ..

Vi vann ju då somsagt med 728 mot -83! Starkt jobbat guurls :D hihi .. Tove fick bäst resultat (39800p hon sköt ba bossen hela tiden ;D) och jag kom 3a.. Min komentar löd " Not a bad performance" :)(9900p) jag sköt sammanlagt 46 st och blev träffad 29 gånger! ligger på plus iaf :)

Nästa omgång hade mitt lag de röda västarna och övervåningen, måste säga att det var nog lite svårare .. Vi vann inte en så klockren seger men dock liten, 429-144 till oss :) Najs!

Jag fick bäst poäng :D (18700p) sköt 85 st och blev träffad 49 gånger, plus där också! :D

image1027
Tove fett laddad :D


image1028
The winning team!

image1029
Sorry girls men, the loooosing team !

Efter ett krig på blodigt allvar begav vi oss vidare till Java, helt osvettiga och superfräsha, för att äta buffé :) Det bjöds på en hel del olika grejer bland annat sushi, melon, jordnötter osv .. GOTT! Tror jag de flesta kan hålla med mig om! Innan efterrätten fick ingrid en present, årets måldrottning i damU, Congrats! (?)
image1030
Porrigt, jag och inkan i ett nötskal?


Efter friteradbanan med glass (eller bara glass) så begav vi oss hem efter en lyckad kväll :) Och nu är jag trött och ska sova! Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra onsdag imorgon! :)

2008-05-20 @ 23:07:06
URL: http://lisalisalisa.blogg.se
Postat av: camilla [ G l o s s y ]

hehe lasergame är kul :P god natt!

2008-05-20 @ 23:26:58
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: camilla [ G l o s s y ]

svar: va roligt :) ha en trevlig kväll

2008-05-21 @ 17:49:52
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: bored

fuckin boring

skulle hämta taktik till kvällens lasergame

waste o time here

2009-02-27 @ 17:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0