Het kille på fyrishov!!

Det blev inget "senare ikväll", jag kom hem vid halv 2 och var råtrött! Gick och la mig direkt och somnade och sov läääänge imorse. Ända till halv 11 :D !

När jag vaknade hade jag fått sms av Elin, Sara och Victor. Grillfest ikväll! Trevligt värre, har dock lite problem med vad jag ska ha på mig .. Funderar starkt på mina jeansshorts som jag köpte härom dagen, juste de har jag ju inte visat :D De kommer!

En till grej som hände igår, oh lord. När vi kom in på fyrishov står det en snygg kille i kassan. Men de va inte så mycket mer med det.. Sen när vi kommer upp från att ha simmat och är blöt i håret och simglasögonsringar runt ögonen tror ni inte han kommer i trappan då?! Och inte nog med det, han kollar på mig och ler och säger; Hej hej :) AHHHH jag dog? haha .. men jag svarade iaf!! Anna samla dig .. haha !

Ja men gårkvällen då? Ja, jag och ingrid åkte till lyssnarängen för att grilla marsmallows, tror ni inte det är folk där redan då? Jo självklart, så vi fick pallra oss till gropen istället. Där var det sjukt läskigt! En stor skog runt , och en "husvagn" o ja , de såg lite ut som en skräckfilmsplats :P så vi fick snällt invänta wille, simon och simon innan vi vågade gå fram helt.. Haha vi stog där som jävla chickens men det var faktiskt läskigt!

Ja sen satt vi där och grillade marsmallows till lite över 1 .. då var det kallt och jag var trött :) Höhö, mysig kväll !

Nu måste jag läsa på om afghanistankriget och städa mitt rum! Tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0