Hemsk morgon + knasig matte lektion ;b

Galen morgon, började med att jag glömde mobilen hemma så var tvungen att springa och hämta den. Sen får jag ändå stå och vänta på bussen för den är sen, och när den äntligen kommer så sitter det fullt och då menar jag verkligen fullt! Ungar överallt, jag som hoppar på på andra hållplatsen fick stå och det var nästan fullt! PALLA, sen när bussen redan är försenad ska det ju självkalrt hoppa på en människa på varje.. Kunde de inte bara samlat ihop sig till en ?

Ja så är det råååvarmt på bussen , och när vi kommer fram så är klockan 16 minuter i och min adnra buss går 15 minuter i .. (bussen brukar vara framme ca 5 över halv) . Så fick jag gå fort till stadshuset för att kanske hinna med den där, men de gör jag ju såklart inte .. Så jag börjar gå mot stora torget och när jag hunnit halvvägs så kommer 7an så då får jag springa tillbaka för att hinna med den, inte nog med de så är det råvarmt på den bussen också .. Och allt slutade med att jag nästan började grina av frustation .. Fy fan vilken morgon ..

har inte hänt så mycket kul/speciellt idag förutom på matten.. Axa hade lite svårt med ett tal;

Y=2+n*4

Jenny(läraren) : Axa om n är 1 vad är Y då?
Axa: 12?
Jenny: nej, asså vi tar det från början.. vad är 1*4 ?
Axa: 5?
Jenny: Nej..?
Axa: ahaaaaa 4?

10 minuter senare ..

Sanna: Axa varför har du skrivit att 2+1*4 blir 5?
Axa: ....................oj menade 6

En grej till.. För att förstå så slöt jag och Axa ett vad igår att vi inte ska äta godis eller något annat onyttigt .. Så kom axa till skolan idag och sa; Anna shit förlåt jag åt en munk igår :/ Jag; aa men de gör inget för jag åt 8 mackor :/ ..

Sen på mattelektionen blir vi bjudna på godis och båda bara gluffsar i sig, efter vi ätit typ 5 godisar var säger Axa; HAHA annaa vi får ju inte ens ätaaa.. Jag svarar då; Jaha men varför dårå?! Efter snart två dagar har vi alltså sabbat vadet två gånger.. Hur ska detta gå?



Nu sitter jag och pluggar fysik och för en gång skull så FATTAR JAG!!!!!!!!!!!! :D
Ska fortsätta innan jag tappar fjonget eller va man säger, och ikväll ska jag göra en kul grej :D I´ll tell you later!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0