Hårklippning och dålig sömn

Morsning vänner! Idag är det dags för mitt hår att byta form och färg. Närmare bestämt klockan 16.00. För er som vill se resultatet betyder de att om du kikar in vid 17-18 så kommer jag förmodligen lagt in nya bilder! :) Har förberett mig genom att ta lite "före bilder".

Skönt med en sovmorgon idag, har sovit så otroligt dåligt .. Gick och la mig ganska sent då jag behövde skriva klart en träningsdagbok som jag förövrigt blev riktigt nöjd med! Hoppas läraren tycker det också :) Jag somnade inte förens halv 2 kanske, vid 4 vaknade jag och kunde inte somna om.. Fick smått panik och började gå runt, runt i mitt rum. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Obehaglig känsla. Det slutade med att jag somnade åt fel håll i sängen för att sedan vakna när Lina kom in och skulle ha platttången vid halv 8. Min klocka var ställt på kvart över 9, men icke fick jag sova så länge. Vaknade av mig själv kvart över 8 och gick då upp.
Känner på mig att jag kommer sova gott ikväll!

image1040 Goodbye booring hair!


Kommentarer
Postat av: tove

men annaa ditt hår är ju jättefint ju :(

2008-05-26 @ 14:24:24
URL: http://tovearwidson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0