Gitarrplink!

Ja, kära vänner .. Jag sitter här och försöker lära mig spela gitarr. Otålig som jag är, tröttnar jag efter ca 10 minuter av misslyckande.. Efter 20 minuter så vill jag försöka igen och tror att jag ska kunna spela bättre då. Men icke sa nicke .. Jag har lärt mig en låt, snart en till. Det är väl en rätt bra början kanske :D ?

Har hittat en sida som där det finns ackord o så . Om du vill komma dit kan du klicka här.

Nu ska jag åter gå til mitt plinkande

P.S Vill ni ha mysig stämning på era grillfester är det bara att kontakta mig :D! D.S

Kommentarer
Postat av: ida

oh finns det? älskar den! :) ska nog slinka in på gina snart ;p

2008-05-18 @ 20:56:39
Postat av: n

http://www.ultimate-guitar.com/

(:

2008-05-19 @ 10:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0