arg göööbbe

Ingen jane austen efter skolan inte och halelulja för det ! :D haha .. Eftersom inte Sanna kom till skolan idag så tänkte vi fixa det imorgon istället. Skönt värre. Istället gick jag och axa till willys och handlade äpple och naturgodis, sen gick vi för att kolla när lagidrotten sprang coopers, men det var inte så många där så de vart inget. Vi tog min cykel och jag cyklade meega fort :D höhö, på lille pilen. Axa hann iaf till sin buss och jag körde vidare till gymet. Körde typ 25 minuter idag men jag cyklade ju inte innan eller efter för de gjorde jag ute i friska naturen eller vad man säger ;b

När jag kom hem var lillfisen hemma, ovanligt det brukar alltid vara jag som är först. Vi pratade iofs inte så mycket haha men anyway allitd kul när någon annan också är hemma :D! Har suttit och kollat på andra avenyn och ätit pankisar! :)

Det var nyss en tant/kvinna/dam (?) här och skulle köpa en diskbänk som vi lagt ut på blocket. Snäll som jag är skulle jag ju hjälpa mamma att lägga ut den, så råkade jag skriva fel telefon nummer så det har ringt hela dagen till en annan gubbe som är ARG. Woopps , även den bästa kan misslyckas får man väl svara på den ;b

Var precis och kollade på ett hus på datorn, I like it! Dressingroom och grejer :D! Jag vill flytta nu! men vi får som sagt se :)

Nu ska jag kolla klart på sista biten av andra avenyn ! Tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0