Är jag och Lina lika?

Jobbig med kul dag! :D skola från 8.30 - 14.15 , gick med sanna i 45 minuter och pratade. Länge sen vi pratade sådär :) I liked it! Träffade sedan lillsyrran på stan för att äta och köpa konfaklänning. Som tur var hittade hon en fin, men hon var jääävlgit klantig idag. Hade ner en meny som stog utanför en resturang, drog av två knappar på en klänning, tog brunkräm på en tunika och aa ;b .. 

Vi köpte iaf två par örhängen och ett par solbrillor att dela på :) kul att vi har typ samma smak och stil! Nu sitter jag och plinkar på gitarren, måste lära mig bra tills i sommar. Det är så mysigt att sitta och spela gitarr och sjunga, dock får någon annan stå för sjungandet tror jag ..


En fråga; ÄR JAG OCH MIN SYSTER LINA LIKA? (för er som vet hur vi ser ut)

Strax ska jag åka iväg till allianshallen och hälsa på tränaren för damlaget så man visar sig lite intreserad och så :D ! Smart anna :D !

lägger upp bilder och outfit senare :) TJing!


Kommentarer
Postat av: Tove

klart ni är lika, men Lina är en kopia av eran mamma

2008-05-07 @ 22:24:22
URL: http://tovearwidson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0