13 maj 2008

Yooo fuckers ;D Lite halv dryg dag idag, börjar ju halv 9. Så tänkte jag när jag vaknade ; ska jag åka? Njae, eller jo de är ju tråkigt för Sanna och sitta där själv + att jag behöver ju gå. Så japp, jag pallrade mig upp. Gissa vem som inte kommer till lektionen då?! Jo, Sanna givetvis ;b så när jag varit så snäll och tänkt på att hon inte skulle bli själv där, så får jag sitta ensam ;b som tur var så var ju markus och anden där så var med dom :D !

resten av dagen har väl varit hyffsad inget speciellt har hänt .. Nu sitter jag här och slipar på min historiaredovisning jag ska ha imorgon!

Ska fortsätta med det, skriver mer senare :)


Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0