Vilka vinner ikväll?

alexandrakarlsson, "om han blir känd så har jag ju i alla fall haft sex med honom" säger:

aldrig

alexandrakarlsson, "om han blir känd så har jag ju i alla fall haft sex med honom" säger:

vi komemr ju äga er

annabrynö säger:

aha, hahaha no way

alexandrakarlsson, "om han blir känd så har jag ju i alla fall haft sex med honom" säger:

jooo

annabrynö säger:

vilka va de som vann sist då

alexandrakarlsson, "om han blir känd så har jag ju i alla fall haft sex med honom" säger:

haha men vi körde ju adlrig klart så

alexandrakarlsson, "om han blir känd så har jag ju i alla fall haft sex med honom" säger:

nybörjartur, har du hört talas om det ?

annabrynö säger:

hahah, neej skicklighet har du hört talas om de

- Haha vi börjar värma upp redan nu, genom att psyka varandra. Kommer bli en kamp på liv eller död ikväll. Så nu är frågan, vilka vinner ?!


Kommentarer
Postat av: axa

klart som fan att jag och ludde vinner. vad ananr slixom ?

2008-03-23 @ 15:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0