Vad gör man inte för godis?

Ja, idag är det ju skärtorsdag och som i alla andra hushåll har vi en stooor godisskål till alla påskkärringar. Jag trodde självklart att jag skulle få ta lite, men tydligen inte så fort jag närmade mig skålen kom pappa och slog mig på fingrarna. MEN listig som jag är sprang jag upp och bytte om och sminkade mig till en påskkärring och smet ner igen och tog godis för nu kunde han inte göra något annat än att skratta åt mig ;D MOHAHAHA , tur att jag är så smart!
image806


Denna dag har varit långlånglång. Började med idrott som var redskapsgymnastik gahh jag ville ju vara med :( Dumma knä. Det var hyffsat kul att kolla på iaf. historia, svenska,engelska, matte SEEEN var dagen slut :) då åkte jag och axa ner på stan och åt den efterlängtade ta två betala för en hamburgaren på JALLA! gott är bara förnamnet! Sedan bar det av till fyrishov för att kika på när storvreta förlorade med 5-3 mot Täby. Inte okej.

Nu är jag iaf hemma och jag funderar ärligt talat på att gå och lägga mig snart, är så sjukt trött så det är inte sant! okej kanske inte än, men snart iaf!!


Nooo, nu glömde jag dagens outfit idag också :O Har ju lixom klätt av mig nu. Bättring anna! Men imorgon då är jag ju ledig så då ska jag fixa det :D I promise!

Kommentarer
Postat av: axa

hahahahahah :D:D::D:D:D:D:D:D

2008-03-20 @ 21:50:12
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0