Sjuk dröm!

Drömde sjukaste drömmen ;b Jag kom till skolan med min taxi, så när jag kom fram stog axa och bråkade med någon så sprang hon iväg precis när jag kom. Så gick jag efter henne sen vet jag inte hur men de slutade iallafall att vi hamnade på en brandbil med grape och oskar. Så skulle vi åka till ett jätte kallt ställe, så frös vart de kallare och kallare. Sen när vi kom fram var där en hel "stamm" med människor som bara hade bikini på sig ;b så var vår uppgift att värma dom :P så vi gick och hämtade vatten och sprutade på hela stället och på alla människor, så vart de varmt sen började vi spela fotboll och åkte båt. Sen när vi kom tillbaka till skolan va Sanna där och undrade vart vi hade varit o sen vaknade jag :P haha sjukt

ville bara berätta det, nu ska jag sminka mig och klä på mig , tjing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0