Rolig kväll med Elin och Lina :)

Att denna kväll bjöd på skratt, skratt och åter skratt var kanske lite otippat då vi hade en hel del allvarliga grejs att prata om. Men samtidigt kan det bli annat när tre trötta tjejer ses dagen efter?! Näe trodde inte de va :)

Såg även på i en annan del av köping , aldrig sett det förut men what? vem vill kolla på ett gäng förståndshandikapade? inte jag iaf .. Dock var det ganska roligt men skulle aldrig få för mig att slå på tvn själv.

Ska gå i skolan imorogn igen efter en veckas sängliggande. och då menar jag verkligen sängliggande! Det är väl sådär kul, men roligare än att ligga hemma hela dagarna!

nu ska jag ju hoppa i säng igen, tradigt men sant!

JUSTE! Tidigare idag kom Britt-Marie och Emelie förbi med en blomma och 100 kr till bio till mig :D Så sjukt snällt! Blev super glad!!! Värt att noteras :)

Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0