Klädparty!

Är nyss hemkommen från klädpartyt i storvreta, det bjöds på kläder, smycken, te och kaka. Najs! Sanna var nog mest inriktad på fikat eller ;b ? Jag köpte iaf ett halsband, det skulle komma hem om några dagar :)

På vägen hem hände nog dagens roligaste grej!!!! Haha fasen vad jag garvade ;b Jag Sanna och Axa står och väntar på bussen så står det ej tjej bakom oss, så vänder sig Axa om helt plötsligt och säger ; HEJ! Tjejen svarar såklart hej hej. Axa fortsätter: men va gör du här? :O så svarar hon: Asså jag bor här? DÅÅÅ inser Axet att det är fel person ;b det är ju inte alls hennes kusin. Så hon slänger till med: OOOJ men de va fel person ju ;b

Okej det låter tråkigt men det var sjukt kul ;b tänk och ha inlevelse. Jag dör iaf :D Höhö

Är mega trött nu. funtar på film och sova, någon som vill joina :) ? Möhöhö..

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha! Ja men seriöst det var super gott juh:D!

2008-03-26 @ 00:37:11
URL: http://sannasyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0