intressant?

Alex säger:

dags för dej åh blogga lite

annabrynö säger:

okej , why ?

Alex säger:

ja tycker du borde skriva nåt intressant där

Okeej, vad är intressant? Jag skriver om mig och mina nära och kära, intressant eller inte så är det bara ;b

Jag ljög lite innan, sa att jag skulle lägga upp bilder men jag orkante nu får bli imorgon eller vid ett tillfälle då jag har tid! Flåt. Meeen på bussen på väg hem idag, satt det ett fyllo och råglodde på mig hela vägen, så varje gång jag kollade dit gjorde han en sån huvudnick eller vad man ska säga, och i slutet när jag inte kollade vinkade han och försökte få mig att kolla. Äckel? Yes.

Nu är det sängen och sova som gäller, tuff dag imorgon! Puss godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0