Inte okej med internskämt

Gooodmorgon, godmorgon, godmorgon :D Idag mår jag finfint, hur mår du? Tänkte hoppa upp på vinden idag och rensa ut mina skollådor. Mamma och Pappa har ju sparat allt som jag gjort sen jag började dagis, och det är en jäkla massa skit! Trodde jag hade kollat igenom allt när jag var klar med de två stora påsarna jag kollade igenom i förrgår men tydligen så finns det 3 kartonger med grejer till ;b det blir en heldags syssla. Höhö.


Ikväll bär det av till Jocke där vi ska spela tecknet (games) woho. Vi alla vet ju redan att jag och Jocke kommer att vinna! kanske mest pga mig? eller ? MOHAHA .

Okej har en sak till att tilllägga, jag tror att jag inte gillar internskämt. Tänk igentligen vad tråkigt det är, oftast är det ju bara några få som vet om det och om man säger det i en folkmassa är det bara dom få gubbarna som kan skratta åt det resten ser ut som frågetecken. Så om man vill skratta åt det får man väl dra hela skämtet så alla hänger med! Det är min åsikt..

Nu ska jag kika på sista avsnittet av andra avenyn sen gå upp på vinden :) Updatear sen!




ANNNNNNNNNNNA


Kommentarer
Postat av: axa

HAHAHAHA! jag fattar inte ? a.x.a.!. fyra ord!!!

2008-03-23 @ 13:59:20
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0