Inköp i köpenhamn :)

Kom precis att tänka på att jag har ju inte visat de jag köpte i köpenhamn :D så idag passade jag på  att fota lite, mamma hade tagit den ena sjalen så den får ni inte se.
image751 - blå klänning från b-young , vet inte riktigt vad den kostade runt 300.
image752 the blue bag (älskarälskarälskar färgen), från accezorise eller hur fasiken det stavas ;b you know what i meen! den var det väldans rea på och kostade bara 80 kr!
image753 - nya vita tygskor :) Mina gamla la jag i tvättmaskinen och de vart ändå inte rena, de vart typ lite brunfläckiga och hårda ist, hoppas dessa kan hålla sig rena :P 180 kr !
image754- turkos sjal, fin färg som piffar till outfiten. eller nått :) kommer inte ihåg vad den kostade, men de va två för 150 danska kanske? (köpte en till brun aktig med lite mönster på osv )

Jag och mamma var så snälla att vi köpte en vit kofta åt lina också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0