I want to have fun, now!

Så sitter man återigen här när man igentigen borde plugga . Pust .

Har iaf tagit mitt goda förnuft till fånga och börjat klottra ner allt som händer i kalendern så jag inte ska glömma bort något! BRA ANNA!! Har även kommit på en grej, veckorevyn kommer alltid vid dåliga tillfällen. Alltid när man har mycket att plugga osv, ändå kan man inte slita sig. Gahhh

HÖHÖ, pappsen ringde nyss och frågade vad jag lärt mig i skolan idag osv .. Så helt plötsligt utbryter han:
- MEN VA FAEEN KÖR OM DÅ FÖR HEELVETE, HUR SKA DU HAAT?!?! På skånska så lät det ju såklart roligare.. Haha lite chockande ;b

Nu får jag lov att åretgå till mitt pluggande måste ju lära mig något eftersom jag har prov imorgon :)

Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

din pappa är så ROLIG :D

2008-03-18 @ 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0