Höhö, dränkt av en tjockis

Jag har precis drömt en råkul dröm ;b

Jag och några kompisar åkte för att bada, så kom vi till en brygga som satt typ 10 meter över vattnet så skulle man klättra upp där (den va smaaaaal) så klättrade vi upp där men ingen vågade hoppa. Det var hur mycket folk där som helst kan jag ju tillägga. Sen iallfall när jag satt där helt själv så kom det en as fet kille, så hela bron sänktes. Sen iallfall på puttade han ner mig, och hoppade själv ovanpå mig så jag nästan drunknade. Så skulle jag sparka han men jag fastnade med min fot i hans fläsk. sen vaknade jag med panik!
Att man ens kan fantisera ihop något sådant ? Whot lixom ;b

image807

Tänkte hoppa in i duschen nu ja, ska möta Josse på stan klockan 12 för fika :) Kul att träffa henne igen! 

Dagens ilandsproblem; Jag har inget att ha på mig ikväll!! So what to weare? help önskas. 

Anna 


Kommentarer
Postat av: axa

HAHAHHA nej det gör det väl inte ? ;) hahahha! det kan ju låta som bara en osckå ju :)

2008-03-21 @ 10:01:33
URL: http://alexandramargareta.blogg.se
Postat av: axa

asså NEEEEEEEJ:o:o:o vafan ska du ha pådig ? :P

2008-03-21 @ 10:08:05
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0