hemma från sjukhuset :)

håhåjaja, nu var man hemma igen då. kan ju inte säga att det är smärtfritt, fy helvete. Jag mår inte okej.. Har blivit väckt ca varannan timme för att ta tabletter och fylla på kylan i knät och efter de har de tagit sjukt lång tid att somna om igen eftersom att en tant som låg i samma rum som mig snarkade som en man.

Men jag ska inte klaga, de finns alltid dom som har det värre! Iaf för er som vill veta så tog dom ut två senor ur låret som de vek 6 gånger och sydde ihop till ett nytt korsband, sen borrade de hål igenom lårbenen och satte en skruv på undersidan och spikar på översidan.

Ja men nu har jag som sagt fått komma hem igen, känns alltid skönt att vara hemma. Nu är det mammsen som servar mig istället för sjuksköterskorna ;b ska snart få maaaat :) har inte ätit sen i söndags, förutom en macka som jag spydde upp ;b haha .. najs

ska kika på en film nu, blir super glad om ni ringer/smsar/skriver komentarer/skriver på msn, allt för det är rätt tråkigt att ligga still här ;b men ha det bra :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0