Fredag :D

Var med Elin på stan idag :) Länge sen man träffade henne! GIck upp gööööörtidigt (klockan 7) Vi båda var iofs as trötta och otaggade på att shoppa (WOOOW, tråkigt men sant!) Elin köpte iaf en gul super snygg cardigan. Jag köpte ett par bikinibrallor på gina! :) Efter det gick vi bara och strösade i ca 2 timmar ;b
image843 - bikinibrallsen :)

Sen kom det bästa, vi gick till MAX och åt mat :) JUMMIIIIIIE! min favoritmat! Efter det gick vi iaf och handlade mat och så till ikväll, 550 kr! tur att morsan betalade ..

Nu är jag iaf hemma igen och är mitt uppe i städet av mitt rum, så ska jag lägga upp en tjocktröja i lådan tror ni inte hela lådan brakar ner :O what lixom, den va super tung så jag orkade inte sätta upp den igen :P Pappa får fixa när han kommer hem! Sen ska jag även bränna lite skivor tror jag, och bestämma kläder :)

Tjejerna kommer vid halv 6 ungefär :) har ju min kamera laddad och redo att foooota, möhöhöööö kika förbi imorgon så kanske det kommer lite bilder :D !

Juste kom på att jag vill visa mina jeansshorts jag klippte av igår!
image842 - visst blev de ganska snygga ?

Ska fortsätta städningen nu!! Kanske skriver mer sen, om inte ha en super kväll i know i will! Puss , Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0