fett beige

Ett skepp kommer lastat med .... dururururu BLOGGTORKAAA! :D wow .. inte kul anna . Men samtidigt så finns det inget att berätta, denna dagen har jag inte gjort ett skit och då menar jag det verkligen. Jag har inte ens ätit, eller okej där ljög jag, har ätit en tugga av en macka. (ANNA WHAAT?)

Mot kvällen vankades det påskäggsmålning och middag hos rydéns , jag fick vänligt men bestämmt avslå då jag inte mår nå vidare. Ont i magen osv :( Tråkigt för ärligt talat så hade jag sett fram emot det! Efter det så var det planerat att jag skulle till Linas, men de blev inget av det. Istället ska jag ligga i min säng (Som jag absolut inte varit i närheten av på hela dagen) och kolla på Andra Avenyn! Fett najs.

Gårdagen var rolig. no more coments , eller? Mitt nya ord är ; Fett beige.

Så, tidigt i säng denna vackra lördagskväll så tackar jag för mig. För idag.

Puss Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0