Fetma

shiiiiit vad tjock jag känner mig :O min mage svämmar över av fetma. Hampe hade köpt en fet jäkla godispåse med sig som vi goffade i oss medans vi kollade på stardust. Några timmar senare åkte ju som sagt dom iväg till ica och köpte en chipspåse och pizza.

I'm a fathoe?
Gör ju nästan ont att ligga på mage ;b hahah. då är de illa :D


Shit nu mår jag as dåligt. Gaaad, illa är bara förnamnet, shit. Måste snart lägga mig på knä framför toan, juste de går ju inte .. Smaart Anna smaaaart! hörs




Kommentarer
Postat av: Amanda

äta bör man annars dör man

2008-03-05 @ 23:07:41
Postat av: Sanna

Nej anna sånt gillar vi inte, inga bulimi drag nu! Fast jag förstår dig, själv har jag tryckt i mig 4 chokladkakor, illa.

När kommer du till skolan igen? Blir det inte förns nästa vecka?? Krya på dig iallafall och hoppas att du inte har alltför ont:)

2008-03-05 @ 23:12:47
URL: http://sannasyden.blogg.se
Postat av: anna

ja äta bör man, men man borde träna också ;b

2008-03-06 @ 10:27:05
URL: http://brynoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0