dururuuuuru dururuuuru tove arwidson dururururuuuu

Väl nere på träningen får jag väl säga att de va lite lata ;) haha farbror anna fick rycka in med några övningar. Att jag sedan inte orkar engagera mig till fullt är väl inte så oförståligt eller nått.. Men en bit in på träningen så dyker charlotte upp, mycket kul att se henne :) fick även en present, men vad det är tänker jag inte avslöja :) Det får ni vara nyfikna på!


Haha måste berätta, min mobil är så rooolig, haha någon som vet hur man lägger upp ljudklipp? För då kan jag lägga upp det här. När någon som jag har i kontakt listan ringer så säger min mobil dens namn och det låter som (ursäkta mig) en cpskadad som säger det ;b och de låter så jäkla kul! börjar garva varenda gång, alla som ringer mig lär ju tro att jag är hög el nått ;D HAHAHA

som tex när tove ringde så lät den såhär
durururu durururu tove arwidson dururururuuuu (8) ni får fantisera lite själva, men det är väldans kul iaf!

nu ska jag plugga biologi sen suuusa, godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0