Dålig dag blir till bra dag?

Idag har inte något gått bra känns de som.. Började med att försova mig så hann jag inte duscha, så mitt hår var ju inte de fräshaste idag men iaf sen misslyckades jag med sminket totalt, efter de så hade jag en lektion (fysik b) på 100 minuter. OTAGG! För att sen ha håltimme från 10.10 till 12.45 kul? Näe. de två återstående lektionerna gick okej. Matten var kul :) fast då får jag sms av hanna lisa som skriver att hon missat bussen och jag har ingen aning om vad hon snackar om, men då har jag bestämt tid med henne halv 3 när jag igentligen slutar tio i 3. vad tänker jag med? Jag trodde ju såklart att jag slutade tio i 2. Anyway så ska jag ta bussen ner på stan, tror ni inte den är först försenad sen åker den förbi för den är fullsmockad. Sen nästa buss som kommer är också försenad och full av folk men där får man iaf klämma in sig. Så försenad och varm fick jag "springa" till UM , träffade såklart massa folk man känner på vägen så är det jämt när man har brottom har ni tänkt på de?

Jo men förutom det så har dagen flytit på bra :P Nu är jag iaf helt slut, är inte van att gå så här långt med kryckorna och packet.  puhh avreagerat mig lite nu ;b

Mamma ska till skolan ikväll och snacka med alla lärare, har ju missat ganska mkt nu. Men det är ju inte direkt mycket jag kan göra åt :/ jobbigt men sant. Vill så gärna vara med :(

Japp, nu hade jag iaf tänkt kolla lite på andra avenyn och dricka te :) skriver antagligen mer senare, ha det bra tills dess!


Yours only Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0