Blades of glory

hm okej, att medje att man förlorat är inte min starka sida. Men idag antar jag att jag får görat, Axa och Ludde vann. Typiskt. Jag hatar att förlora. (iofs lät vi dom vinna!) Okej well nog om det :)
 
Förutom kortspelet har vi kollat på en sjukt tråkig dokumentär (?) om hockey som inte ligger i mitt intresse iaf .. (förutom hockeykillars möckler :D goosh). Vi hann även med att kika på blades of glory, sjuuuukt störd film :D! 

Den handlar om Chazz Michael Michaels och Jimmy McElroy som vinner delat guld i en OS-final i konståkning. De blir slagge och medaljerna tas från dem och de blir avstängda på livstid från herr-singeln i konståkning. Men 3,5 år senare kommer de på att de kan tävla i par åkning och aa sen tänker jag inte berätta mer :D
image814


Har iaf fått tillbaka min kamera nu, så imorgon får ni väl förvänta er lite pics :) ska sova nu, godnatt sweetie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0