Bilder från igår (måndag 180308)

Ja nu äntligen har jag lagt in bilderna från igår :)
image800 
Då har vi då Gustav till vänster :) resten vet jag inte vilka det är, men de va super bra iaf!
image801 Karin och Elin :)
image802 Lina och HL
Jag och Linnea var även där men tyvärr vart bilden på mig oacceptabelt ful så jag kan tyvärr inte lägga ut den, sorry!

Aaa iallafall, på bussen idag på väg från skolan till stan fick sanna den roligaste platsen hahaha så sjukt kul att jag var tvungen att ta en bild :D
image803


Har även hunnit vara barnvakt en sväng åt sandra idag, hon hade några nya leksaker eller vad man ska säga. Små djur med massa tillbehör. Känns som man börjar bli gammal nu för de hade tydligen funnits ett helt år! Jejeee..


Nu ska jag räkna lite tal till sen sussa, tidigt idag hoppas jag på :) ! <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du ska få igen för den!;D haha

2008-03-19 @ 19:21:45
URL: http://sannasyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0