At Linas osv

melodifestivalen hos lina, råkade bli lite sen men de kvittade :D Jag var välkommen ändå, det bjöds på OLAAAA, chokladkaka, fruktsoda och lite mer schlagerstjärnor. Det var alltså jag, Lina, Elin, HL, Viktoria och Linnea där, mycke trevliga tjejer må jag säga!  Att ola my love inte gick vidare kan jag dock inte förstå, oacceptabelt. Röstade iofs inte men de ska inte behövas, han ska gå vidare ändå för fasiken! OLA MY LOVE, I WILL ALWAYS LOVE YOU <3

Vid halv 11 var det dags att förflytta sig igen, denna gången bar det av till Kims lånade lokal, Kim fyllde nämligen 18 barre, (grattis kim :D ! ) måste säga att det var en sjukt lyckad fest, men thanks to my cp ben så åkte jag hem efter ca 1 timme. Kände att jag inte kunde göra så mycket eftersom jag knappt kan gå. På den timmen hälsade jag iaf på väääldigt många människor som man inte träffat på läääänge :) VÄLDIGT KUL OCH JAG MENAR DET !

Ja nu sitter jag iaf här, lite ledsen och arg på mitt ben. Ska ta bort mitt smink som jag förövrigt var nöjd med idag snart sen sussa. MEEEN först ska jag lägga upp lite bilder som jag/alla andra som hade kameran tog.
image762 - kim the födelsedagsbarn
image763 - lina, sweeeeeeeeeeeti :)
image765Jag och elin sötnos, :)
image766 elin tyvärr, du är och förblir lillen :) 
image767- the twins :)



Skrev allt de här igår klockan 12. Sen försvann allt och jag kom inte in på bloggen längre, och shiiiit vad jag lackade. Sjukt! Men nu fanns den här så nu blev jag glad igen :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0