utmanad! damn.

Jag blev precis utmanad av martina, ahhh varför?! Yeah well jag gör väl den då !

1. Vad gjorde jag för tio år sedan?
Hm 8årig skitunge? Eftersom att det är sommarlov var jag antingen på alnäs eller fotbollsskolan där ledarna tyckte jag var den dryga ungen ni vet? Mh tänkte väl det. Möjligtvis kan jag befunnit mig i Emilias stuga i Yngsjö och spelat kort, kanske badat lite nere på stranden eller varit i kiosken och köpt godis :)

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
5 saker, ja ni klockan är ju halv 10 så jag ska lägga mig snart men okej, 1. borsta tänderna 2. lägga ner några grejer till i resväskan 3. Hitta på lite fler lekar 4. byta om till pjamas 5. lägga mig i sängen och sova!

3. Godis jag gillar?
oh , godis som godis ni vet .. Om det är något jag verkligen gillar så är det gröna grodor. Inte dom mörkgröna slimiga grejerna, utan jag har upptäckt en annan sorts groda som dessvärre är omöjlig att få tag på. Det är gula och gröna grodor i samma låda (finns i lösgodis) de har socker på sig och smakar gudomligt. Någon som vet vad jag snackar om? Hör av er om ni vet någon affär i uppsala som har dom :) Danke. Salt lakrits är inte heller helt fel, speciellt inte pingviner och djungelvrål. Nappar är senaste tillskottet i min godispåse, cola flaskor smakar gott, yeah you name it!

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljdär?
Först och främst skulle jag köpt en stor lägenhet inne i stan åt familjen, eller kanske ett fint hus i stockholm?, något boende iallafall. Sen hade jag sparat pengar, shoppat a lot! ooooch .. hm .. anlitat en städerska igen efter att ha kollat runt ett tag på mitt rum.

5. Städer/orter jag bott i?
Uppsala; Årsta och Nåntuna :)

Regler: Svara på frågorna om dig själv. i slutet av inlägget ger du vidare den till 5 andra bloggare och sedan skriver du hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta

Jag gillar inte direkt det där med att utmana, så jag säger helt enkelt så att alla som känner mig manade gör denna utmaning :) Låter bra va !?

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha gumman jag ska inte köra taxi, jag ska svara i telefon.. <3

2008-06-30 @ 23:25:17
URL: http://martinamartina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag letar också efter de där jävla grodorna!! bor i stockholm och de fanns här i en affär men nu har de varit borttagna sen typ 4 år tillbaka! de var mina absoluta favoriter och har inte sett de i någon mataffär de senaste åren.. förstår inte hur de kunde ta bort dem! blir fan arg när jag tänker på det..

2010-07-27 @ 00:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0