Student och körlektion

Nyligen hemkommen (Japp, hemkommen) från min första körlektion. Det var lite läskigt och gick väl inte kanoners, men helt okej iaf! Det visar att jag måste köra en hel del mer innan jag kan ta körkort ;D. Men ska öva massvis nu och förhoppningsvis ta det så fort som det bara går! haha .. Annars får jag snålåka med Lina :D

Idag är det ju studenten här i Uppsala. Jag vill ge ett stort grattis till alla 3or som går ut, bra jobbat :D Om 1 år är det min tur! Dagen ser ut som följande, ska duscha och fixa mig nu sen åka till mammas jobb för att äta o så. Sen ska vi åka ner på stan till slottet för att se när Emelie springer ut! Efter det ska vi till Hampus mottagning och sen på Emelies mottagning. Vad som händer ikväll är ännu osäkert..


Vad ska ni göra idag :) ?

Ska jumpa in i duschen nu, tjao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0