One tree hill in my heart :)

Godmorgon buddies :D haha eller något..
Jag har ägnat så sjukt mycket tid av mitt liv på att kolla på one tree hill, jag minns första gången jag såg det. Jag och Lina satt hemma hos oss och käkade framför TVn så hittade vi ingenting att kolla på, tillslut så valde vi one tree hill. När vi kollat klart under tystnad konstaterade vi att det var sjukt bra! Så vi började kolla varje söndag, jag ställde tilloch med alarm på mobilen. Sen den gången har jag varit fast och då menar jag verkligen fast!

ah nog om det! Idag ska jag och HL dra ner på stan, ni vet jag är rik och det är rea kan det bli bättre :D ? Vi ska kolla på sock's till åhusbandyn som iofs har flyttat till sölvesborg, men it will always be åhusbandyn :D. yeye, vi tänkte oss kanske ljusblå? Jag ska ju inte spela, men jag ju vara kul att påverka lite kanske (A)

oh, nu måste jag nog snabba på lite :D haha, DO kommer strax!

Tjao<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0