Lördag den 31 maj!

Ja gårdagen då :) Det var firandes av Johannes som fyllde 18 år den 30e maj.  Jag hade på mig följande;
image1070Shorts från gina tricot, linne från ichi och pumps från din sko :)
Vid halv 8 var vi på plats i Kåbo och Sofia mötte oss, jag var lite nervös eftersom jag inte hade träffat någon innan förutom Henke och Johannes typ två gånger.. Men väl där var alla jätte trevliga och jag började med att göra bort mig ;b haha .. vill nog inte ens berätta vad jag gjorde! haha ..
image1067
Redan när vi kom dit upptäckte jag studsmattan men inte förens lite senare vågade jag hoppa på den ;b Då tillsammans med en hel del andra.
image1068
image1069

Juste värt att nämna var den fina presenten Johannes fick av mig och Lina, en gossedjursgroda från ikea med öppningsbar mun där vi hade stoppat två påsar godis och en biobiljett :)

image1071image1072
Världens sötaste par!

image1073
the gaang .. haha

Kvällen avslutades med lite mat på max, och det var vi inte ensamma om att vela ha ..Galet mycket folk! Träffade även lite kändisar, Sanna, Axa, Matilda, Anden osv .. Lite otippat vid klockan 2-halv 3 på natten :)

Somnade på direkten när jag kom hem, var helt slut! Det var den kvällen :)



Random bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0