Kvällen hos Axa :)

Vet ni vad jag precis kom på? nej klart ni inte gör .. Men jag har ju faktiskt inte berättat om min och Axas' kväll innan avslutningen :) Too bad. Men jag tänkte faktiskt göra det nu! :D

Jag och Axa träffades på Ica Maxi efter en lååång och varm bussfärd .. Yeye, sen gick vi in och köpte Kött, krocketter, läsk o lite sånt. När vi kom hem började vi nästan direkt att laga maten, vilket vad vid ungefär 6. Vid halv 9 var vi färdiga ! haha .. Speedade som attan. Men det var svårt.. Vi började med att skära upp köttet som luktade så jävla vidrigt. Typ som när man disikrerade på NO:n i 9an. Sjukt vidrigt och lukten förföljde en hela kvällen. Inget att sura för! Nästa etapp var att få fyr på grillen, vilket inte alls var det lättaste som vi trodde .. Det gick iallafall efter ett tags försök! Men vet ni vad, maten var rååååååågod! det är ju ändå det viktigaste :)

Efter maten tog vi en låååång promenix i ca 1 h runt Vänge, det var faktiskt riktigt mysigt. Helt lagom varmt och fint område :) I like! När vi kom tillbaka satte vi oss på altanen, snackade lite skit, åt godis och drack läsk :) Mys helt enkelt!
 - Hahaha, bjussar på de!

Meeeen där tar det inte slut! Vi hade ju bestämmt att vi skulle bada på kvällen/natten, och som ni alla vet så ändrar man ju faktiskt inte på något man bestämmt. Trots att det var kallt kallt kallt så gick vi in och satte på oss badkläder! Aa sen badade vi helt enkelt! Dunno what to say about that! Här är lite bilder :)


När vi badat klart och satt på oss varma torra kläder slog vi en pling till Sanna som hade varit på maskerad :) Det verkade som det varit kul iaf ! Efter det gick vi och la oss och stensomnade på direkten! Båda var trötta ..

Det var den kvällen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0