Kesoabstinens

Hej hej! :)
Idag har jag inte gjort mycket alls känns det som.. Hade ju bara två lektioner i skolan.. Sen åkte jag ner en sväng på stan med sanna och axa, köpte mig ett par vita shorts :)

 199 kr från holmlunds

Sedan pööös jag iväg till gymet för att träffa sjukgymnasten efter typ 1 månad! haha, blev så jäkla less på gymet.. Men iallafall! Idag så fick jag ett program jag ska köra hemma istället för på gymet, några övningar och sen ska jag även få springa en gång i veckan! :D

När jag kom hem åkte jag och lina till ica för jag var tvungen att ha keso! haha helt galet, blev så sjukt sugen så aa. Åt min älskade keso sen la jag mig i sängen för att kika på tv så somnade jag och sov 1,5 timme , loggade in på msn så frågade elin om jag ville med ut och gå, och sjääävklart ville jag det! :) Vi var ute i ca 1 timme och en kvart.. Nyligen hemkommen från vår promenix så har inte kunnat skriva så mkt idag :)

Hoppas ni har haft en bra dag!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0