Gårdagen och lite shopping :)

haha oh , jag har blivit lite lat med bloggningen. Men samtidigt kanske det är något bra? Då gör jag ju andra saker istället lixom , fast aa ..

Jag var ju på stan i förrgår , köpte ett par jeans på rea på holmlunds kostade 650 kr, halva priset. Perfa! :D Köpte även en mysig tjocktröja :) Loveli. Min andra dator har för tillfället blivit lite invalid så jag kan inte lägga in bilderna nu, men I will så fort den funkar igen :)

Igår åkte jag mamma och Lina till gränby centrum för att spana in rean där, det visade sig inte vara så mycket mest skit. Lina köpte dock två blusar, sen hittade vi BB- trosor för halva priset. Det är najs!

På kvällen åkte jag ner på stan och tog bussen ut till Axaaaaa på landet :D. Nej men vi lagade tacos och kollade på film och snackade. Sen åkte Sanna hem, aa hon var också med :) , då bestämmde vi oss för att gå till kiosken och låna en film och köpa lite candy :) Det slutade inte alltför väl, Axa hade ju bara extra nycklarna så var det låst mer hasp där extra nycklarna funkar så vi kom inte in :( Alltså inget godis.

Så vi började traska hemåt, när vi gick förbi ett ställe så började det lukta exakt som min kräm. Så jag började sniffa och skrek att de är ju min kräm. ingen aning varför fick något ryck. Så började axa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas garva och satte sig på marken, så slog jag mig ner brevid. När vi suttit där 1 timme många sms, telefonsamtal och en "romeo" började det bli lite kallt eftersom att klockan var kvart i 1. Då reste vi oss och gick hem igen la oss i soffan och tittade på tv/sov. Axa sov iaf ;) Möhöhöhö .. (hon snarkade mihi)

Klockan 20 över 4 vaknade vi och gick in o la oss i sängarna ist och sov till klockan 10 :D Nu har jag kommit hem igen och ska ut och springa! Hurtigt :)

hörs senare '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0