11 juni :)

Hajlo! Idag är det min födelsedag! :D Guess who's happy ? Det jag fick var en ny mobil, ett presentkort på 1000 kr på holmlunds, tusen strålande solar (en bok), en klocka, en sminkkurs, pengar. Me like!

Yeah jag och pappa åkte för att köpa mobilen (eftersom att jag fick välja själv vilken jag ville ha) så fanns inte den jag ville ha :( så vi ska iaf åka tillbaka imorgon för då skulle den kommit in :) Sen köpte vi mat på max ! GOTT

Ikävll ska vi till Tzatsiki och äta middag, ska bli gott! Skulle ut på krogen efter, meeeen bangarna bangade så det får bli en annan gång! :D

Måste städa mitt rum lite nu , ser förjävligt ut .. och neej haha jag har inget annat att göra :P

En 18årig Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0