Spanien imorgon :D

Heeej, sista dagen på alnäs idag! Skönt men ändå lite tråkigt, det är så kuul där :D Men nu är det ju bara en dag kvar till spanien eller inte ens det eftersom att mitt plan går klockan 07.05 imorgon! Vi åker hemifrån vid 05.00 så det är kort kort kvar! :) Ska packa klart allt o så nu!

Idag har varit så sjukt varmt, helt galet! Jag blev dock iputtad 3 gånger när vi var och badade det var ju lite svalkande men men aldrig skööönt att bli iknuffad ;b

Jag har iallafall blivit lite brun under den här veckan! Det känns bra :D Ska bygga på det lite nere i Spanien :) Åååh vad skönt det ska bli :D Ja men jag ska packa lite nu kommer strax :)

Kommentarer
Postat av: Dessi

vart i spanien ska du åka? :)

2008-07-05 @ 00:55:33
Postat av: Anna

Jag var på ett ställe som heter Calahonda :) Ligger mellan Marbella och Fuengirola!

2008-07-13 @ 13:08:46
URL: http://brynoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0