SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Äntligen är den hääär ;D drog precis upp rullgardinerna så är det ett TJOCKT laget snööö :D Lite sent men ändå lite välkommen, jag gillar snön förutom när den är innanför skorna eller kläderna :)

Min outfit pajade nu, som tur är så har jag lite tid på mig att välja nytt :D tog en sovmorogn idag, kan inte förstår mig på han som gjort schemat .. en lektion mellan halv 9 och 10, sen nästa kvart i 1 :S dom fattar väll att man inte palla stanna i skolan så länge ..

Ah men slut på neggot, lyssna på låtarna nedan föresten GRYMT Bra :D du kommer ångra dig om du inte gört ;)

ha en bra dag, de ska iaf jag ha ! :D Puss


btw
SKA TRÄNA IMORGON :D:D:D:D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0