Pluggdag!

Jag känner mig väldigt stolt över mig själv på ett sätt men på ett sätt inte. Har iaf suttit och pluggat sen jag kom hem vid 6 och då menar jag verkligen pluggat, kan hela historian utantill nu och har räknat ca 40 uppgifter matte, duktigt va?!?!

men jag kan långt ifrån allt i matten :( tänkte ta en liten liten paus för att sedan plugga vidare igen! måste ju kunna allt !

slänger in en dagens outfit alldeles strax ska bara ladda upp bilderna o så :)

har nog inte så mycket mer att säga nu, dagen isig har varit helt vanlig, eller jag mötte elin på storken och drog en fika och hjälpte henne med några matte uppgifter. Tänk när man hade matte b ge mig tillbaka den tiden ;b

Juste juste! Fysikprovet .. Jag har verkligen ingen aning hur de gick, själv känndes de ganska dåligt MEN ofta när jag känner så går de bra, så vi får se ;b hoppas turen är på min sida för det behöver jag verkligen!

Ha en bra kväll och natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0