Operation

Så då va man hemma igen då! Allt gick bra, jag mår bra :)

Fick börja med att klä på mig några fulfulfula kläder :P vågade nästan inte gå ut ens haha !sen fick jag lägga mig på en bår eller brits eller va de nu heter, sen fick jag sätta in dropp i armen. Det funkade inte första gången hon stack så hon fick stricka två gånger, så jäkla typiskt min otur så nu har jag två blåmärken där ist för ett ;b

Sen fick jag lite tabletter, ingen aning vad det var för några men jag kännde mig lite tröttare.. Kanske berode på att jag va hungrig också, Fick ju inte äta något efter 24.00 så man va ju lagom hungrig när man låg där ca 2,5 timme!!!

Jo efter lite mer än två timmar blev jag inrullad för operation, när man låg där så sprutade dom in sovmedel sen bara somnade man utan att känna de.

När jag sen vaknade upp var allt klart och jag va heeelt borta, de va lite läskigt.. Har sovit ändå sen dess och ska nog lägga mig igen, skulle bara kika in lite :)  

så godnatt :) <3


Kommentarer
Postat av: Island

Skönt att höra att allt gick braa! :D

2008-01-10 @ 20:09:51
Postat av: Sanna

Åhh vad skönt att det gick bra! Vad hände med ditt, jag ringer/sms:ar när det är klart och berättar om jag lever eftersom sanna är orolig?;(
hihi

2008-01-10 @ 20:46:25
URL: http://sannasyden.blogg.se
Postat av: axa

åhh häärligt att höra allt gick bra!!!

2008-01-10 @ 21:02:07
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0