Lördag

Idag är det lördag :) ikväll ska jag hem till hl (läs: Hanna lisa) På middag, ska bli trevligt :) ska bli kul att träffa alla igen, var ju mer än en månad sen nu! Helt sjukt vad tiden går fort ..

Jag tänkte iaf ha min gråa klänning på mig och leggins, kan ju inte ha något annat än leggins, mjukisar och stora jeans, då känns leggins mest rätt :)

Har suttit och kikat lite på nätet och hittat lite saker faktiskt! Jag och mamma ska åka en sväng o kika lite :) Först blir det mio och kolla/köpa en 120 säng ! :D Sen mq, gina och hm :) har hittat lite bilder men ska spara med att lägga ut dom, ni får se ikväll ist ;)!


image482

VAD TÄNKER NI NÄR NI SER DE HÄR SKORNA?



igår var jag med ingrid! Kul att se henne igen :) Vi kollade på lets dance, tycker inte att de var någon som var speciellt dålig faktiskt, såg iofs inte han sista men aa :) Sen kikade vi på systrar i jeans, så bra film :) mm me like!

ska hoppa in i duschen nu och göra mig klar :) Ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

jaa, lite disco känsla, åttiotal kanske. Blir det nästa inköp;)?

2008-01-13 @ 00:40:09
URL: http://sannasyden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0