Koh Chang

Idag forsov jag och lina oss till frullen sa vi fick pengar av mammsen och gick over till restrangen brevid och kakade ist, pannkakor med chocklad, en watermelon shake och en fruitsalad blev det :) JUMMIE! godaste frukosten hitils :)

Sen gick jag till skraddaren for att prova min klanning :) den var ju inte klar an sa den va ju inte sa fin, men jag tror den kommer bli bra :D !

Efter de har vi pressat hela dagen och badat saklart , idag var det varmt i vattnet! Vid klockan 6 gick jag och Lina upp och duschade och packade vara vaskor, sa skoont att aka heem:D

Idag var det ocksa dax att ta avsked av Inger, Uffe, Pontus, Frida, Farmor, Timmie, Anna och Martin! Sa vid middagen idag var det bara 6 st kvar.. Kanndes lite tomt :P

Kom precis hem fran Skraddaren dar pappa, Ulf och Mamma har provat kostymer . Dom var jatte fina allihopa :) Idag har vi atit efterratt efter maten ocksa, det var super gott. Gick till nagot glasstalle o sa :D

Har bara atit god mat idag :P , Frukosten, Sen gul curry med ris till lunch och bengans burgare till middag :D !
det ar nog de anda jag kommer sakna med de har stallet ;D haha ! (A)

Nu ska jag sticka o gora nagot annat :D Tjaao <3

Kommentarer
Postat av: systugan

vad underbart det låter..!

2008-01-05 @ 17:32:23
URL: http://systugan.blogg.se
Postat av: Jammi

Välkommen tebax Anna puss

2008-01-06 @ 00:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0