Koh Chang

Idag har vi ridit elefant :D! ( Har massvis med bilder ) Vi blev hamtade prick klockan 7 forsta gangen de va i tid sen vi kom till Thailand!  Nar vi kom dit fick vi folja med tva elefanter ner till vattnet och bada dom, eller kolla pa som jag gjorde Frida, Timmie, Anna och Martin badade med elefanterna och tvattade dom! Jag var lite sugen pa att hoppa i, men sen sket den ena elefanten i vattnet da ville jag inte langre :P de va ju inte lite den sket heller!

Sen fick vi hoppa upp i korgar pa elefanterna, givetvis fick jag och Pontus den elefanten som var opalitlig och busig :P men det gick bra anda! Vi ramlade inte av :)

Efterat sa fick vi mata elefanterna, men dom som kom efter tog vara bananer :( sa vi fick nastan inga .. bajs pa dom!

Har aven sytt upp en klannig idag :) eller gatt o tagit matt o sant ! Det blev en lila medsvart band i midjan, haha lite otippat men hoppas det blir bra far se imorgon :D.
 

Nu har jag inget mer o saga :) sa ha det bra tills vidare! skanog ga o borja packa lite nu (A) mohaha hemlangtan pa hog niva! Puss, saknar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0