hej hur stora är dina bröst?

Hallojs! Är hemma igen efter en lång dag! Skolan var ganska rolig idag, vet inte varför men var nog lite trött :)

haha imorse när jag vaknade så vaknade jag av ett sms där det stog Hej. Hur stora är dina bröst? hahaha någon som känner sig skyldig ? :P

Efter skolan åkte jag ned till stan med sannis och köpte mina ankelboots/stövlar :) Pappa lackade och sa att jag fick slänga ett par andra skor, så skrattade jag lite. Han bara anna det är inte kul jag menar allvar.. Så vare med de ja .. bild längre ner. Sedan traskade jag vidare till nautilus och träffade sjukgymnasten och gymmade en sväng, INTE OKEJ med min träningsverk gjorde så sjukt ont ;b haha!

Fortfarande ingen som ringt om sängen :( man lackar ju lite! blä! jag vill ju ha den nu!!!!!


image562

så här ser dom ut :) Man kan välja om man vill ha dom uppe eller nere eller vad man ska säga!


Ska snart åka till allians och sitta i seket med hl när hennes brorsa spelar, ska bli kul att se faktiskt :)
ha en bra kväll puss <3

Kommentarer
Postat av: axa

så du köpte dom i alla fall . as fina enligt mig :)

2008-01-30 @ 22:25:09
URL: http://alexandramargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0